top of page
Allcargo Türkiye
Allcargo Türkiye

Sektör:

Kargo

Çalışan Sayısı:

142

Kuruluş:

1993

HAKKINDA

Dünyanın LCL konsolidasyon lideri ve Hindistan'ın önde gelen lojistik çözüm sağlayıcılarından biri olarak her zaman hizmetinizdeyiz.

Yükünüzün uluslararası tedarik zinciri ve hava taşımacılığı çözümleriyle dünya çapında taşınmasından, Gati Limited altında mükemmel ekspres dağıtım sağlanmasına ve Allcargo Tedarik Zinciri kapsamında uçtan uca sözleşme lojistiğine kadar, ihtiyacınız olan her konuda bize güvenebilirsiniz. Prestijli Allcargo Grubunun bir parçası olarak, Allcargo Terminals Limited bünyesindeki CFS-ICD ve Transindia Real Estate Limited bünyesindeki lojistik parklar da dahil olmak üzere entegre lojistik için grup şirketlerimizle sinerji yaratıyor ve işbirliği yapıyoruz.


Bizimle ortak olun ve 180 ülkedeki yaratıcılık, yenilikçilik, Çevresel, Sosyal ve Yönetişim standartlarına bağlılık ve sürekli mükemmellik tutkusuyla desteklenen küresel ağımızla farklı bir dünya deneyimi yaşayın.

İşbirliği yapabilmemiz, sınırlara meydan okuyabilmemiz ve iş hedeflerinizi başarıya dönüştürebilmemiz için bize ulaşın.

Emre Bora Kıztan - Genel Müdür

Ödül almaktan çok mutlu olmakla beraber bizim bu araştırmaya katılırken en büyük amacımız çalışanlarımızın memnun olduğu ve olmadığı noktaları tespit etmek ve çalışan deneyimimizi bir adım daha ileri taşımaktı. Çalışanlarımıza mutlu ve huzurlu bir çalışma ortamı tesis etmek en önemli önceliklerimizden olup, bunu değerlendirmek ve farkındalığımızı sağlaması açısından yararlı bir anket süreci olduğunu düşünüyorum. Anket sonuçlarına göre gelişime açık alanlarımızı tespit edip, çalışmalar yapmaya başladık. Bu anketlerde bizim için önemli olan eksik yanlarımızı tespit etmek , geliştirmek ve çalışanlarımızın bize verdiği geri bildirimler ile daha başarılı ve iyi bir iş ortamı sağlamak. Dolayısıyla bu ödülün bizim için en büyük getirisi, çok önem verdiğimiz işyerinde başarının yanı sıra mutluluk olgusunu geliştirme fırsatıdır.
Emre Bora Kıztan - Genel Müdür

KÜLTÜR

İşbirliği ve Dayanışma

Sosyal Etkinlikler

Profesyonel Gelişim

ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ

Rekabet Yerine İşbirliği

Açık Kapı Politikası

Çalışan Tanıma Programları

Kültür

+20

OLANAKLAR / YAN HAKLAR

Gelişim Saatleri

Mentorluk Programları

Eğitim ve Kurs Desteği

Profesyonel Gelişim İmkanları

+11

Köpek Dostu Ofis

Oyun Odası

Açık Ofis Planı

Ofis Olanakları

+12

Eşitsizliği Azaltma Eylem Planı

Çeşitlilik Raporlama ve İzleme

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Çeşitlilik

+3

Bonus Programı

Şirket Kredi Kartı

Ulaşım Avantajları

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

+70

Spor Salonu Üyelik İndirimleri

Hayat Sigortası

Sağlık Taramaları

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

+70

Aile Sağlık İzni

Ücretli Ebeveyn İzni

Uzatılmış Anne/Baba İzni

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

+70

Hastalık İzni

Mazeret İzni

Vefat İzni

+70

Tatil ve İzin

ÇALIŞAN DENEYİMİ

Bu işletmenin başarısı için elimden gelen her şeyi yapmaya hazırım.

91%

İş ortamında kendim olabilirim bir şeyler gizlememe gerek yok.

89%

Başkalarına çalıştığım işyerinin ismini söylemekten gurur duyuyorum.

88%

Yaptığım iş ve elde ettiğim sonuçlar benim için özel bir anlam taşımaktadır.

86%

Q.

Add a Title

Add a Title

Add a Title

Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.

A.

"ÇOK İYİ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Nasıl Kutladılar

Kültür

Rekabet Yerine İşbirliği

Yaptığımız işin doğası gereği tüm departmanlarımızın işlerini birbirlerinden destek alarak yürütmeleri gerekmektedir. Bu süreç içerisinde de birbirlerinin işini kolaylaştırmaya gayret gösterirler. Departmanlar arası düzenli toplantılar gerçekleştirilerek, süreçlerin daha verimli ilerlemesi sağlanmaktadır.

Açık Kapı Politikası

Şirketimizde en alt kademedeki çalışanımız dahi dilediği zaman en üst kademedeki yöneticimiz ile birebir paylaşımda bulunabilir. Direkt yöneticiler de her zaman şikayet ve öneriler için müsaitlik yaratırlar. Yöneticilerimiz telefon ile de her zaman ulaşılabilir durumdadır.

Çalışan Tanıma Programları

5-10-15 yıl olmak üzere planlanmış kıdem ödüllerimiz bulunmaktadır.

Sosyal Etkinlikler

En az ayda 2 kez happy hour düzenlenmektedir. Pizza günü vb şeklinde ayrı eklentilerle happy hour kapsamı çeşitlendirilmektedir.

Takım Oluşturma Etkinlikleri

Bowling, masa tenisi, kürek, paintball, tabu, fifa (ps) gibi aktivitelerimiz mevcuttur.

Gerçek Zamanlı Geri Bildirim

Departman içinde haftalık toplantılar düzenlenmektedir. Yöneticilerimiz ekiple çoğunlukla aynı çalışma ortamında bulunduğu ve açık kapı politikamız olduğu için gün içerisinde de sürekli geri bildirim verilmektedir.

Şeffaf Yönetim

Yöneticiler kritik projelerde çalışanların görüşlerini alır ve bu doğrultuda gerekli düzenlemeleri sağlar. Ayrıca yapılacak bir etkinlik hakkında bir karar aşamasındayken, IK tarafından mail üzerinden anket açılarak çalışanların fikri de alınır.
Bu konuda, mail ve whatsapp gruplarımızdan ve anket özelliğinden çok sık faydalanırız.

Öneri Sistemi

Çalışan önerileri düzenli olarak birebir toplantılarda istenir ve bu toplantılar dışında hr mailbox’ta toplanır. Yapılan çalışan memnuniyeti anketlerindeki verilere göre gerekli aksiyonlar alınır, özel geribildirim toplantıları da düzenlenir.

Performansa Dayalı Ödüllendirme

Şirketimizde satış kadrosuna ek olarak tüm çalışanlarımızın satış primi hakkı bulunmaktadır. Görevi doğrultusunda önceden belirlenmiş oranlar üzerinden satış primi hesaplanır.

Mentorluk

Şirketimizde tecrübeli çalışanlarımız iş devri ve delegasyon ile işin doğası yapılan mentörlüğün yanısıra işle direkt bağlantısı olmayan ama çalışanın gelişimine katkı sağlayabilecek yabancı dil bilgisi, program bilgisi gibi konularda çalışanın kendini geliştirmesi için özel çaba gösterir ve zaman ayırır. Ayrıca, şirketimizde çalışanın görev tanımı içerisinde yer almasa dahi kariyerinde çalışanı başarıya taşıyabilecek konularda kendini geliştirmesi aktif olarak yönetim tarafından teşvik edilir.

Ters Mentorluk

Tüm yöneticiler bir proje geliştirirken ekibindeki çalışanlara danışır ve ekipteki çalışanlardan daha az tecrübeli olanlar dahil fikirlerini paylaşırlar. Bu paylaşımlar sırasında daha genç arkadaşlarımızın paylaşımlarından daha tecrübeli çalışanlarımız faydalanarak projeyi birlikte yürütürler. Örneğin toplu bir teknoloji ürün alımı söz konusu olduğunda yeni mezun bir çalışanımızın ürün seçiminde fikirlerine başvurduk ve bu doğrultuda alım yaptık.

Yenilikçilik Zamanı

Çalışanlarımız ana görevlerini yerine getirdikten sonra kalan zamanlarını kendileri planlamaktadır, bu bağlamda istedikleri projeye yoğunlaşabilir ve bu konuda bir mentörlüğe ihtiyaç duymaları halinde daha tecrübeli çalışanlarımızdan destek alabilmektedir.

Kişisel ve Mesleki Sınırların Tanınması

Acil bir durum olmadıkça hafta sonu, yıllık izin ve mazeret izinlerinde çalışanlar aranmaz veya mesaj gönderilmez. Görevi doğrultusunda çalışanların belli bir kısmına şirket telefonu hakkı verilmiştir ve iş ile ilgili iletişim yalnızca bu telefon üzerinden sağlanır. Mesai saatleri dışında mail ve telefonla iletişimimiz çok kısıtlıdır.

Rahat Kıyafet Politikası

İç Kariyer Fırsatları

Günlük Toplantılar

Etik Davranış

Düzenli Geri Bildirim

Hata Yapma Hakkı

Çıkış Mülakatı

Şirket Gezileri

Kurum İçi Çalışan Anketleri

Özgün Olma Özgürlüğü

Profesyonel Gelişim İmkanları

Gelişim Saatleri

Çalışanlarımızın sertifika eğitimi, dil kursu, lisans eğitimi vb konulara katılımı için esnek çalışma saatleri uygulanmaktadır.

Mentorluk Programları

Şirketimizde tecrübeli çalışanlarımız iş devri ve delegasyon ile işin doğası yapılan mentörlüğün yanısıra işle direkt bağlantısı olmayan ama çalışanın gelişimine katkı sağlayabilecek yabancı dil bilgisi, program bilgisi gibi konularda çalışanın kendini geliştirmesi için özel çaba gösterir ve zaman ayırır. Ayrıca, şirketimizde çalışanın görev tanımı içerisinde yer almasa dahi kariyerinde çalışanı başarıya taşıyabilecek konularda kendini geliştirmesi aktif olarak yönetim tarafından teşvik edilir. Şirketimizde çok sayıda stajyerimiz bulunmaktadır ve staj sürecine önem verilir.

Eğitim ve Kurs Desteği

Uzaktan Eğitim Olanakları

Kişiye Özel Gelişim Planları

Yatay ve Dikey Kariyer Hareketliliği

Konferans ve Seminere Katılım

Yetenek Geliştirme Programları

İç Eğitimler ve Atölye Çalışmaları

Sertifikasyon ve Lisans Desteği

Çalışma Saatleri İçinde Sürekli Eğitim İmkanı

Staj Programları

Liderlik Eğitimi

Öğrenme & Gelişim Programları

Ofis Olanakları

Köpek Dostu Ofis

Çalışanlar köpeklerini Cuma günleri ofise getirebilmektedir.

Oyun Odası

Binamızın en üst katı kafeterya ve eğlence alanına ayrılmıştır. Eğlence alanında masa tenisi, Playstation, atari ve masaj koltuğu bulunmaktadır.

Açık Ofis Planı

Yemek Kartı

Uzaktan/Hibrit Çalışma Fırsatları

Öğrenme ve Gelişim Alanları

Ücretsiz Otopark veya Otopark Ödeneği

Merkezi Konum

Gündelik Kıyafet Kodu

Ulaşım Faydaları

Çalışan İndirimleri

Otopark

Yerinde Kantin

Ücretsiz Atıştırmalıklar & İçecekler

Çatı Katı Dinlenme Alanı veya Açık Alanlar

Çeşitlilik

Eşitsizliği Azaltma Eylem Planı

Konu hakkında raporlama IK tarafından üst yönetime yapılmaktadır ve düzenli aralıklarla durum takip edilmektedir.

Çeşitlilik Raporlama ve İzleme

IK tarafından her çeyrek üst yönetimle paylaşılmaktadır.

Ayrımcılığa Karşı Politikalar

Eşit İstihdam Fırsatı Politikası

Dil ve Kültür Programları

Eşit Kariyer Gelişimi Fırsatları

Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik

Bonus Programı

Şirket ve çalışan hedeflerinin gerçekleşmesi halinde yılda bir kez bir maaş bonus ve bunun dışında satış primi sistemi bulunmaktadır.

Şirket Kredi Kartı

Görevi gerektiren belirli kişilerde vardır.

Ulaşım Avantajları

Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası

Spor Salonu Üyelik İndirimleri

Hayat Sigortası

Sağlık Taramaları

Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları

Aile Sağlık İzni

Ücretli Ebeveyn İzni

Uzatılmış Anne/Baba İzni

Tatil ve İzin

Hastalık İzni

Mazeret İzni

Vefat İzni

"ÇOK İYİ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Çalışan Görüşleri

Profesyonel Gelişim

Harika Çalışma Alanı

Modern ve Ergonomik Çalışma Alanı Tasarımı

Ergonomi Standartları:

Sandalyelerimiz konforlu ve boyun desteklidir. Laptop yükselticilerimiz bulunmaktadır.


Alan Kullanımı:

Masalar geniş ve oturma alanları mesafelidir. Çalışma arkadaşlarımızın istedikleri zaman yer değişikliği yapabilmeleri için boş çalışma masalarımız bulunmaktadır.

Çevresel Sürdürülebilirlik

Yeşil Politikalar:

Ofisimizin her katında geri dönüşüm kutularımız bulunmaktadır. Buna ek olarak fotokopi makinelerinin üzerlerinde kağıt tasarrufu ile ilgili hatırlatıcılar bulunmaktadır.

Öğrenme ve Gelişim Tesisleri

E-öğrenme portalımız ve kütüphanemiz bulunmaktadır, erişim global olarak tüm çalışanlara tanındığı gibi bizi de kapsamaktadır. Burada çalışanlarımız iş hayatına dair genel bilgilerin yanısıra satış teknikleri, müşteri ilişkileri vb. alanlarda daha mesleğe yönelik eğitimler de alabilmektedir. Konu hakkında hatırlatıcılar IK departmanı tarafından paylaşılarak çalışanların eğitimlerden faydalanması teşvik edilmekte ve eğitim için ayırdığımız odada belirli aralıklarla toplu olarak eğitime katılım sağlanmaktadır

Kapsayıcı ve Erişilebilir Çalışma Alanı

Şirketimizde katlar ve odalar arası geçişlerde engelli çalışanlar için herhangi bir engel bulunmamaktadır. Şirket içi ulaşımlarını, işlerini ve ihtiyaçlarını kolayca karşılayabilirler.

Çalışan Katılımı ve Dinlenme

Binamızda 4 adet teras ve 1 adet bahçemiz bulunmaktadır. Çalışma arkadaşlarımız bu alanlarda temiz hava alarak, sosyalleşebilmektedirler. Ek olarak masa tenisi alanımız, playstation odamız, masaj koltuğumuz ve oyun makinemiz bulunmaktadır. Ayrıca bir spor kuruluşuyla anlaşma sağladığımız için çalışma arkadaşlarımız çok küçük ücretler karşılığında diledikleri spor faaliyetini gerçekleştirebilmektedirler.

Kafeterya ve Sağlıklı Beslenme Seçenekleri

Ofisimizde yiyecek alış verişinin gerçekleşeceği bir alan bulunmamaktadır ancak her katta yer alan mutfaklarımızda temel gıda ürünleri yer almaktadır. Market ve alışveriş merkezine yakın konumumuzla dilediğimiz besine kolayca ulaşabilmekteyiz. Bunun yanında büyük kahve makinelerimiz ve mikrodalgamız bulunmaktadır.

Güvenlik ve Emniyet Önlemleri

Şirketimiz kameralarla izlenmekte olup, 3 vardiya ile çalışan güvenlik ekibimiz bulunmaktadır. Yangın ve acil durumlar için binamızın her yerinde gerekli sistemler kurulmuştur. İş sağlığı ve güvenliği süreçlerini sıkı bir şekilde takip etmekte olduğumuzdan düzenli olarak çalışan temsilcilerimizle kurul toplantısı gerçekleştirmekte, varsa olası riskler gerekli düzenlemeleri yapmaktayız. Acil durumlar için isteyen her çalışma arkadaşımıza eğtim olanağı sunmaktayız; ilk yarım, doğal afetler, yangın eğitimi vb. Senede 2 kere acil durumlar için tatbikat yapmaktayız.

Dinlenme Alanları ve Uyku OdalarI

Ofisimizin en üst katında çalışma arkadaşlarımızın dinleneceği koltuklarımız ve karanlık odamız bulunmaktadır.

Esnek Çalışma Alanları ve Toplantı Odaları

6 adet farklı büyüklerde toplantı odamız bulunmaktadır. Tüm toplantı odalarımızda gerekli elektronik alt yapı bulunmaktadır. Bunun yanında 1 adet sessiz çalışma odamız bulunmaktadır. Ayrıca teras ve bahçelerimizde de çalışılabilmektedir.

İşbirliği ve İletişim Araçları

Video konferans araçları, proje yönetim yazılımları, anlık mesajlaşma uygulamaları ve intranet sistemlerimiz bulunmaktadır, ek olarak whatsapp gruplarımızda mesai saatleri içerisinde aktif olarak kullanılmaktadır. İlgili sistemler tüm çalışma arkadaşlarımızın kullanımındadır.

Ses Seviyesi ve Akustik Konfor

Ofisimizde ses yalıtımı bulunmaktadır.

Estetik ve İlham Veren Ortam

Binamız 1 yıl önce restore edildiği için günümüzün modern ihtiyaçlarına yanıt vermektedir. Biz bir arada olmayı ve birlikteliği severiz, bu sebeple birlikte rahatça çalışacağımız toplantı odalarımız, sessiz odalarımız, bahçemizde oturma gruplarımız bulunmaktadır. Bunun yanında başarılarımızı sergilediğimiz bir alanımız bulunmakradır.

Ulaşım ve Erişilebilirlik

Şirketimizin giriş kapısının hemen önünde otobüs durağı bulunmakla birlikte metro durağına yürüme mesafemiz 4 dakikadır. Istanbul içi Merkezi bir konumda bulunduğumuzdan her ilçeden ulaşım imkanı bulunmaktadır. Şirket aracı olan çalışma arkadaşlarımız için binamızın 3 katlı kapalı otorparkı bulunmaktadır. Kendi aracıyla gelmeyi tercih eden çalışma arkadaşlarımız ofise 1-2 dakika yürüme mesafesinde rahatlıkla park imkanı bulabilmektedir.

Teknolojik Altyapı

Ortaya koyduğumuz işin ve sektörümüzün gerekliliklerine uygun tüm teknolojik ekipman sunulmaktadır. Ağ bağlantısı konusunda destek ekiplerimiz bulunmakla birlikte, herhangi bir sorun yaşamamaktayız. İşimiz gereği ihyacımız olan tüm yazılım ve uygulamalar kullanımımıza açıktır.

Temizlik ve Bakım

Temizlik bizler için en hassas konulardan biri olmakla birlikte tam zamanlı çalışan temizlik personellerimizin yanı sıra mesai bitimi ve hafta sonu ofisimizde bulunan bir temizlik ekibimiz bulunmaktadır.

Ofis Konumu ve Çevresi

Ofisimiz Merkezi bir lokasyondadır ve güvenlik, ulaşım konularında sorun yaşanmamaktadır. Ofisimizin çevresinde 3 alışveriş merkezi bulunmaktadır ve ikisi 5 dakikalık yürüme mesafesindedir. Yürüme mesafesinde restoran ve kafeler bulunmakla birlikte, yemek sipariş seçeneğimiz çok fazladır ve yemeklerimizi rahatlıkla kafeteryamızda yiyebilmekteyiz.

Hava Kalitesi ve Doğal Işık

Havalandırma sistemimiz düzenli olarak kontrol edilmektedir. Aydınlatmalarımız “gün ışığı” parlaklığındadır. Beyaz ışık kullanmamaktayız.Işıkları yakmadan da büyük camlarımız sayesinde ofisimizin büyük bölümü aydınlanmaktadır.

Anne Dostu Çalışma Ortamı

Sağlık ve İyi Olma Programları

Sağlık Hizmetlerinin Kapsamı:

Çalışma arkadaşlarımızın tamamlayıcı ve özel sağlık sigortaları bulunmaktadır. Tamamlayıcı paket içerisinde annelik ve doğum teminatı da bulunmaktadır.

Ücretli Baba İzni

İzin Süresi ve Ücretlendirme:

5 gün babalık iznine ek olarak kişilerin talep ve ihtiyaçları doğrultusunda kolayca mazeret izni ya da belli sürelerde evden çalışma hakkı tanımalamaktayız.

Emzirme Odaları ve Desteği

Emzirme Odalarının Kalitesi ve Erişilebilirliği:

Şirketimizde bugüne kadar anne olan çalışma arkadaşlarımız süt izinlerini toplu olarak kullanmayı tercih etmişlerdir.

Esnek Çalışma Düzenlemeleri

Esneklik Seçeneklerinin Çeşitliliği:

Doğum sonrası evden çalışma süresine ek olarak, kreşe ve okula giden çocuğu olan annelerimiz ve babalarımız için çocuklarının okul saatlerine göre işe giriş çıkış zamanlarını belirliyoruz.

Kapsamlı Doğum İzni

İzin Süresi:

16 haftalık yasal izin süresine ek 14 gün izin tanımlamaktayız.


Esneklik ve Destek:

Annenin ve bebeğin ihtiyacına yönelik talep doğrultusunda 1 yıla kadar evden çalışma olanağı sunmaktayız.

Gebelik Kaybı ve Yas İzni

Anne karnında olsun olmasın, gebelik kaybının evlat kaybı olduğunun bilincindeyiz. Bu sebeple çalışanımız kendisine gelip çalışmak isteyene kadar 1 haftası mazaret olmakla birlikte 1 aya yakın izin kullanmasına destek sağlarız.

Evlat Edinme ve Taşıyıcı Anne Yoluyla Ebeveynlik İçin İzin Politikası

Gebelik süreci yaşayan tüm annelerimiz için şartlarımız ve imkanlarımız eşit olarak sunulmaktadır. Yine evlat edinip, gebelik yaşamayan annelerimiz için de ihtiyaçları olan destek ve esneklik iş akışlarını da aksatmayacak şekilde sunulmaktadır.

İşe Dönüş Programları

Kişinin talebi ve ihtiyacını bağlı olarak gerek çalışma saatleri gerekse uzaktan çalışma esnekliği sunarak yeni annelerin adaptasyonları konusunda destek olmaktayız.

Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları

Yönetimde Kadın

Ücret ve Yan Haklar

Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık

İşbirliği ve Dayanışma

Çalışan Karbon Ayak İzi

KAI.png

Gelişim Odaklı Staj Programı

"ÇOK İYİ" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

Teşekkürler, talebiniz alınmıştır.

bottom of page