HAKKINDA
Artı İletişim Yönetimi, 2004 yılının haziran ayında kuruldu. Bütünleşik ve özelleştirilmiş iletişim hizmetleri sunan Artı; müşterilerine, hedef kitlelerine varlık nedenlerini ve ürettikleri değerleri anlatmaları için destek sağlıyor. Talebe göre kurumun pazarlama, kurumsal iletişim ya da insan kaynakları departmanlarına eklemlenerek adeta görünmez olan Artı, yönettiği iletişim etkinliklerinin planlama, uygulama, kontrol ve raporlama aşamalarının tamamını üstleniyor. Artı, Eylül 2010’da uluslararası halkla ilişkiler danışmanlığında lider Text 100 şirketinin küresel ağına dahil oldu ve Türkiye temsilcisi olarak faaliyet göstermeye başladı.
KÜLTÜR
ÇALIŞAN GÖRÜŞLERİ
Kültür
+70
OLANAKLAR / YAN HAKLAR
Profesyonel Gelişim İmkanları
+70
Ofis Olanakları
+70
Çeşitlilik
+70
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
+70
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
+70
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
+70
+70
Tatil ve İzin
ÇALIŞAN DENEYİMİ
Q.
Add a Title
Add a Title
Add a Title
Add paragraph text. Click “Edit Text” to customize this theme across your site. You can update and reuse text themes.
A.
"undefined" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?
Nasıl Kutladılar
Kültür
Profesyonel Gelişim İmkanları
Ofis Olanakları
Çeşitlilik
Ücret, Yan Haklar ve Emeklilik
Sağlıklı Yaşam ve Sağlık Sigortası
Çocuk Bakımı ve Ebeveyn İzni Yardımları
Tatil ve İzin
"undefined" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?
Çalışan Görüşleri
Profesyonel Gelişim
Harika Çalışma Alanı
Anne Dostu Çalışma Ortamı
Sağlık ve İyi Olma Uygulamaları
Yönetimde Kadın
Ücret ve Yan Haklar
Çeşitlilik, Eşitlik, Kapsayıcılık
İşbirliği ve Dayanışma
Çalışan Karbon Ayak İzi
Gelişim Odaklı Staj Programı
"undefined" Çalışan Deneyimini sunan çok mutlu bir şirkete katılmak ister misiniz?
Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?
İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!