atasun optik

Atasun Optik perakendede akla gelen ilk marka

Sektör: Optik Perakende
Çalışan Sayısı: 1545
Kuruluş: 2007

ŞİRKET PROFİLİ

Optik perakendede akla gelen ilk marka.

Atasun Optik Perakande Tic. A.Ş. (“Atasun Optik”) olarak 2007 yılında, 44 ülkede 7.000’den fazla noktası ve 37.000’den fazla çalışanı ile optik perakende sektörünün küresel liderlerinden GrandVision’ın bünyesinde Türkiye’de hizmet vermeye başladık. 2021’de GrandVision hisselerinin devri ile, EssilorLuxottica grubuna katıldık. Dünyanın önde gelen optik perakende organizasyonunun bir parçası olarak faaliyetlerimizi sürdürmeye devam ediyoruz.

Geride bıraktığımız yıllarda sektöründe “en çok tavsiye edilen perakende lideri olma” vizyonuyla yürüttüğümüz çalışmalar, birçok ödülü getirmesinin yanı sıra bizleri “Optik perakendede akla gelen ilk marka” konumuna taşıdı. İyi görme ve iyi görünmeyi herkese ulaştırma misyonuyla 68 il 322 mağazamız, e-ticaret yapımız ve mobil uygulamamızla müşterilerimizin Türkiye’nin her yerinden 7/24 bizlere ulaşabilmesini sağlıyoruz.

Atasun Optik’te yaptığımız her işin merkezinde müşterilerimizin olduğu bilinciyle, güler yüzlü, deneyimli ekibimizle müşterilerimizin memnuniyetini sağlamak için çalışıyoruz. Müşterilerimizi kaliteli hizmet, ürün çeşitliliği, şeffaf ve ekonomik fiyatlar ile buluşturuyoruz. Ömür boyu ücretsiz bakım, 7 günde iade, 30 günde değişim imkânı ve 2 yıl garanti ile kalite güvencesi sözü veriyoruz.

Nihat Aydın - Genel Müdür

Atasun Optik’te “her şey sizinle ilgili” dediğimiz bir çalışma kültürümüz var. Bu doğrultuda çalışma arkadaşlarımızın mutluluk ve refah seviyesini artırmak üzere çalışmalar yapmayı sürdürerek sektöründe ilham veren bir işveren markası olmayı hedefliyoruz. Happy Place to Work araştırma süreci bu alanda yaptığımız çalışmaların başarısını anlamak adına bizim için çok faydalı oldu. Araştırma süreci; şirketin kültürünü, yapısını, projelerini derinlemesine anlamaya ve tanımaya yönelik detaylı sorulardan oluşuyordu. Bu sayede Atasun Optik’i hem işveren markası olarak hem de çalışma kültürü açısından doğru sorularla detaylı bir şekilde anlatabildik.  Kısacası mağaza ve merkez ofis çalışanlarımıza iletilen anket doğrultusunda aldığımız sonuçları kapsayıcı çalışmalarımızın bir parçası olarak görüyoruz. 

Bu ödül, işveren markamızı güçlendirmek konusunda motivasyonumuzu daha da artırdı. Ayrıca bu sayede hem mevcut çalışanlar hem de adaylar için çalışılmak istenen şirketler arasında adımızı bir kez daha geniş kitlelere duyurma fırsatı elde ettik.

Diğer yandan çalışanlarımıza sunduğumuz huzurlu, mutlu ve güvenli iş ortamının bağımsız bir kuruluş tarafından değerlendirilmiş olmasını da çok kıymetli buluyoruz. Bu, yaptığımız uygulamaların adil, şeffaf bir şekilde değerlendirildiğinde de mutlu bir iş yeri olabilmeye değer çalışmalar olduğunu, yani doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Elbette bundan büyük mutluluk duyuyoruz.

Bu ödül sayesinde kendimizi ve uygulamalarımızı tekrar değerlendirme fırsatı yakalayarak farkındalık ve bilinç düzeyimizi artırdık. Dolayısıyla HPW, işveren markamızı güçlendirme yolunda yeni adımlar atmamıza da vesile olacak diyebilirim.

 

 

Nasıl Kutladılar

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

    We use cookies to give you the best experience. Cookie Policy