Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. Türkiye

Sektör: Mağazacılık
Çalışan Sayısı: 4018
Kuruluş: 1981

ŞİRKET PROFİLİ

Müşterilerinin keyifli alışveriş deneyimi yaşamaları için hizmet veriyor.

Boyner Büyük Mağazacılık A.Ş. Türkiye’nin halka açık gıda ve elektronik dışı en büyük perakende grubu Boyner Grup’un amiral gemisi ve Türkiye’nin lider mağaza zinciri… 1981’de ‘Çarşı’ tabelasıyla Bakırköy’de açılan mağazasıyla faaliyetlerine başlayan Boyner, alışveriş dünyasını yeniliklerle tanıştırarak, sürekli büyümesini sürdürdü. 2013’te YKM’nin hisselerini alarak, sektördeki konumuna güç kattı. Boyner bugün çok katlı mağazaları, tek kategoride uzmanlaşmış konsept mağazaları Boyner Sports, YKM Sport, Outlet Mağazaları ve YKM Mağazaları ile 6 farklı mağazacılık konsepti ile Türkiye’nin 37 ilinde 117 mağazası ile hizmet veriyor. Boyner, müşterilerine kadın, erkek, çocuk, bebek, genç aktif spor giyimden ayakkabı ve aksesuara, kozmetikten ev dekorasyon ürünlerine kadar farklı kategorideki pek çok yerli ve yabancı marka ürünü bir arada sunuyor. Ayrıca kadın, erkek, çocuk, genç aktif spor giyim ve ayakkabı kategorilerinde Fabrika, Black on Black, Aeropostale, National Geographic, Limon Company, Mammaramma, Barbie, Funky Rocks, Limon Company Kids, Aeropostale Kids ve National Geographic Kids ile sadece Boyner ve YKM’lere özel markaları ile de dünya moda markalarını müşterileriyle buluşturuyor. Boyner ve YKM Mağazaları, tüm lifestyle kategorilerinde müşterilerine doğru sezon, marka birliktelikleri, görsel sunum, servis ve mükemmel alışveriş düzeni ile yüksek kaliteli milyonlarca ürün sunarak müşterilerinin keyifli alışveriş deneyimi yaşamaları için hizmet veriyor.

Seda Kayrak Kızıltan - İnsan Kaynakları Direktörü

“Çalışanlarımıza yönelik yaptığımız projelerde ‘mutluluk yaratmayı’ esas alıyoruz. Sürekli öğrenme ve gelişme odaklandığımız konulardan… Boyner Grup Akademi kapsamında birçok eğitim ve gelişim programı hayata geçirdik, bu programları geliştirmeye devam ediyoruz. Mentorluk programımızla her yıl 20’den fazla çalışanı üst yöneticilerle eşleştiriyoruz. Hayata geçirdiğimiz projelerle ‘mutlu’ ve ‘gülümseyen’ bir kültür yaratma hedefimize yaklaştık. Mutlu çalışanlar ve şirkete bağlılık anlamında perakende sektöründen benzer büyüklükteki şirketlerin ortalama sonuçlarından yüzde 60 daha iyi sonuçlar elde ettik. Çalışanlarımız için gelecekte odaklanacağımız konular da liderlik, bireysel gelişim, kurum içi girişimcilik, sürdürülebilirlik ve sosyal sorumluluk olacak.”

Nasıl Kutladılar

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

    We use cookies to give you the best experience. Cookie Policy