Burgan Bank müşterilerinin çözüm ortağı

Sektör: Banka
Çalışan Sayısı: 924
Kuruluş: 1989

ŞİRKET PROFİLİ

Banka, faaliyetlerini başta doğruluk ve güvenilirlik olmak üzere bankacılık etiği ilkelerine uygun olarak yürütürken istikrar ve kaliteyi ön planda tutarak müşterileri ile uzun vadeli ilişkiler kurmayı hedeflemektedir.

1989 yılında Tekfen Yatırım Finansman Bankası A.Ş. adıyla kurulan Banka, kısa sürede kurumsal bankacılık ve yatırım bankacılığı alanlarında sektörün önde gelen bankaları arasında yerini almıştır. 2001 yılında büyüme planları ve ticari bankacılık alanındaki birikimlerini aktarma kararıyla Bank Ekspresi bünyesine katmıştır. 2007 yılında Tekfen Grubu, Eurobank EFG ile ortaklığa gitmiş, Eurobank Tekfen A.Ş. adıyla faaliyetlerine devam etmiştir.

Burgan Bank, 21 Aralık 2012 tarihinde, Eurobank ve Tekfen Holding’e ait olan hisseleri satın alarak %99,26 payla ana hissedar olmuş, 28 Ocak 2013 tarihinden itibaren Banka’nın unvanı Burgan Bank A.Ş. olarak değişmiştir.

Burgan Bank, Türkiye’de 14 ilde önemli sanayi ve ticaret bölgelerine yayılmış 32 şubesiyle, müşterilerinin”çözüm ortağı”olarak hizmet sunmaktadır. Doğruluk ve güvenilirlik başta olmak üzere, bankacılık etik ilkelerine bağlı olarak faaliyetlerini sürdürürken istikrarı ve kaliteyi ön planda tutarak, müşterileriyle uzun soluklu ilişkiler kurmayı hedeflemektedir.

Burgan Bank Türkiye, dünyanın yükselen merkezi MENA bölgesini yakından tanıyan ve dinamiklerini iyi bilen ana hissedarı ile birlikte müşteri hedeflerini bankacılık faaliyetlerinin merkezine koyarak “size odaklı bankacılık anlayışı” ile hareket etmektedir. Kurumsal, ticari, perakende bankacılık segmentlerinde geniş bir müşteri kitlesi bulunan Banka, Burgan Leasing ve Burgan Yatırım iştirakleri ile de sinerjik bir işbirliği içinde hizmet vermektedir.

Ali Murat Dinc - Genel Müdür

2018 yılında işveren markası yolculuğumuza başladığımızdan bu yana her yıl çalışanlarımızın deneyimini ölçen “Çalışan Deneyimi” anketimizi yapıyoruz. Ancak Capital Dergisi’nin de Happy Place to Work iş birliği ile “Türkiye’nin En Mutlu İşyerleri Araştırması”nı gerçekleştirdiğini öğrendiğimizde, sektördeki yerimizi de görmek açısından katılmak istedik. Sürecin bitmesine ve derginin yayınlanmasına çok az bir zaman kala sürece girmemize rağmen Happy Place to Work’un yalın ve iyi tasarlanmış süreci ve profesyonel ekibinin desteği sayesinde çok hızlı bir şekilde anketi çalışanlarımıza açtık ve işveren markası kapsamında yaptıklarımızı da HPW ile paylaştık. Çalışanlarımızın da ilgisi ve katılımıyla hem anket sonucumuz hem de bilim kurulu incelemesi sonucunda aldığımız bu güzel sonuç, bizi çok mutlu etti. Bu çalışma sonucunda elde ettiğimiz verileri, önümüzdeki yıllarda da çalışan deneyimimizi geliştirmek ve kültürümüzü güçlendirmek için kullanacağız.

Nasıl Kutladılar

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

    We use cookies to give you the best experience. Cookie Policy