little caesars logo png 1

Little Caesars, Türkiye'nin ilk nefis kenar pizzasının mucidi

Sektör: Fast Food
Çalışan Sayısı: 251
Kuruluş: 1996

ŞİRKET PROFİLİ

Vizyonu ve uygulamalarıyla sektöründe ilklere imza atan bir marka...

1996’dan beri Çelebi yönetiminde hızlı ve sağlam adımlarla büyümesini sürdüren Little Caesars, ilk akla gelen pizza markalarından biri olarak pazar payını arttırmaktadır.

Çelebi’nin gıda sektöründeki önemli atılımlarından biri olan Little Caesars, 1959’da Amerika Birleşik Devletleri, Detroit’te kurulmuştur. Günümüzde 6000’e yakın restoranı ile hizmet veren Little Caesars, uluslararası deneyimi sayesinde 1996 yılından bu yana da Türk tüketicisine hizmet vermektedir. Little Caesars tüm faaliyetlerini, müşterilerinin güvenini kazanmak ve bu güveni sürdürmek için kaliteden ödün verilmemesi gerektiği inancıyla yürütmektedir.

Türkiye’nin ilk nefis kenar pizzasının mucidi Little Caesars, her tür damak tadına hitap edebilecek çeşitlilikte olan pizzalarının yanı sıra müşterilerine günlük olarak hazırlanan patates, tavuk kanadı ve sufle gibi özel yan ürünler de sunmaktadır.

Vizyonu ve uygulamaları ile sektöründe ilklere imza atan bir marka olan Little Caesars, İstanbul, Adana, Ankara, Balıkesir, Bursa, Çanakkale, Eskişehir, Hatay, Kocaeli, Mersin, Sakarya, Samsun, Tekirdağ ve Zonguldak’ta sürekli artan restoran sayısı ile hizmetlerini sürdürmektedir. Yüksek kalitede ürünü rakiplerinden daha ekonomik şartlarda ve yüzde yüz müşteri memnuniyetini hedef alan servis anlayışıyla sunan Little Caesars, kalite standartlarından taviz vermeden gerçekleştirdiği çalışmalarını, restoran yatırımlarını ve franchisee restoran sayılarını artırarak sürdürecektir.

Banu Arıduru - Genel Müdür

“Little Caesars çalışanları ilk günden itibaren değerler ve şirket vizyonu altında birleşir. Çünkü çalışan bağlılığının ve mutluluğunun aynı değerler ve vizyonu paylaşmaktan geldiğine inanırız. Sadece birlikte çalışmak değil, eğlenmek, hayal etmek ve hayallerimizin hayata geçişini görmek için çalışan harika bir İK departmanımız var. Çalışanlarımız mutluysa müşterilerimiz de mutlu, müşterilerimiz mutluysa hepimiz mutluyuz. Gelecek dönemde çalışan esenliği ana konumuz olacak. Çalışanların ihtiyaçlarını ‘okuyan’ ve ‘dinleyen’ bir yönetim bakış açısına sahibiz. Yeni dönemde çalışan esenliği metriklerini, yani ‘esenlik analitiğini’ de ölçümlerimize ekleyeceğiz.”

Nasıl Kutladılar

Siz de çalışanlarınıza mutlu bir iş deneyimi yaşatabiliyor musunuz?

İnsan odaklı kültürünüzü öne çıkarma, fark yaratan uygulamalarınızı paylaşma, çabalarınızı ödüllendirme ve başarıyı kutlama fırsatını kaçırmayın!

    We use cookies to give you the best experience. Cookie Policy